Wybieramy fajne długopisy firmowe z logo

Wydarzenia

Wybieramy fajne długopisy firmowe z logo

13.02.2021
autor: materiał zewnętrzny
Logo, a zatem inaczej znak towarowy, to wizualna identyfikacja firmy lub marki. Bardzo szybko zapada w pamięć, dzięki czemu staje się istotnym elementem budowania rozpoznawalności. Potem wystarczy, że ktoś zauważy logo, na przykład gdzieś w przestrzeni miejskiej, a nazwa marki i wszystko to, co jest z nią związane, od razu pojawiają się w świadomości. Drobne gadżety reklamowe, na których nadrukowane jest logo lub nazwa firmy, sprawdzają się doskonale w budowaniu obecności marki w życiu klientów.
 

Logo, a zatem inaczej znak towarowy, to wizualna identyfikacja firmy lub marki. Bardzo szybko zapada w pamięć, dzięki czemu staje się istotnym elementem budowania rozpoznawalności. Potem wystarczy, że ktoś zauważy logo, na przykład gdzieś w przestrzeni miejskiej, a nazwa marki i wszystko to, co jest z nią związane, od razu pojawiają się w świadomości. Drobne gadżety reklamowe, na których nadrukowane jest logo lub nazwa firmy, sprawdzają się doskonale w budowaniu obecności marki w życiu klientów. Długopisy z logo to gratis, który jest nie tylko małym prezentem, wręczanym na przykład w podziękowaniu za zakupy. To element zdecydowanie bardziej przemyślanej strategii, jaką jest reklamowanie się gadżetami.
 

Długopisy z nadrukiem logo firmy

Wśród gadżetów wybieranych jako gadżety reklamowe, bez wątpienia króluje wszystko to, co drobne, raczej tanie, przydatne każdemu bez względu na wiek. Fajne długopisy są chyba najczęściej zamawiane wśród klientów. W końcu każdemu potrzebny jest długopis. Warto mieć go ze sobą w torebce, pod ręką na biurku lub w innym miejscu w domu. Z jednej strony długopis jest rzeczywiście przydatny, a z drugiej - tak bardzo niezobowiązujący. Drogie, znacznie bardziej kosztowne prezenty nie zawsze wywołują takie wrażenie, jakiego życzyłby sobie właściciel marki. Tymczasem tani, ale nadal jakościowy długopis to rzecz, której przyjęcia mało kto odmówi. Rzykłady firmowych długopisów z nadrukiem można zobaczyć na stronie businessgifts.pl
 

Jak wybrać długopis jako gadżety reklamowy?

W jaki sposób prawidłowo wybierać wzory długopisów, na których zamówi się następnie nadruki? Najlepiej stawiać na długopisy za co najmniej kilka złotych za sztukę. Oczywiście bez problemu będzie można zamówić również tańsze egzemplarze, ale w praktyce jest tak, że często się one zacinają, na przykład podczas włączania i wyłączania za pomocą przycisku. Popsuty długopis jest do wyrzucenia. Dzisiaj nikt nie zajmuje się kupowaniem wkładów na zmianę. Nikt też nie naprawia długopisów. Z marketingowego punktu widzenia zepsuty gadżet reklamowy nie będzie już pełnił swojej roli. A przecież chodzi o to, aby klient jak najdłużej korzystał z takiego długopisu. To dzięki temu nazwa marki i logo zapadają mu w pamięć. To, co pozytywnie wpływa na wrażenia związane z użytkowaniem długopisu, to ładny kolor atramentu. Długopis nie powinien plamić kartki papieru, co niestety często zdarza się w najtańszych egzemplarzach. Zanim dokona się decyzji co do zamówienia setek sztuk konkretnych długopisów jako materiałów reklamowych, warto zatem przetestować wybrany model lub dwa.
 

Długopisy premium

Jeżeli zależy nam na stworzeniu gadżetów reklamowych premium, warto celować w długopisy metalowe. Są one cięższe od plastikowych, co jest miłym doznaniem, gdy trzyma się taki długopis w ręku. Elegancki stalowy lub szary kolor przywodzi na myśl wieczne pióro, a to zawsze bardzo dobre skojarzenie. Jeśli reklamujemy miejsca eleganckie, dystyngowane i z klasą, takie jak na przykład kancelarie adwokackie czy kliniki zdrowia, firmy ubezpieczeniowe lub inne miejsca, które mają kojarzyć się z wysoką jakością, należy celować właśnie w takie gadżety reklamowe.

Nina Wiśniewska - kwiecień 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość