Po niedawnym przejęciu przez niemiecki fundusz inwestycyjny Capmont, Quad Europe, dostawca usług drukarskich, kreatywnych i POS, rozpoczął odważną transformację. 10 września firma ogłosiła rebranding i wprowadzenie nowej marki – P/mint.
– Cieszę się, że proces sprzedaży jest już za nami. Teraz koncentrujemy się wyłącznie na naszych klientach, aby dostarczać im najwyższej jakości obsługę i wspierać ich w utrzymaniu przewagi na szybko zmieniającym się rynku. Dzięki solidnym fundamentom i silnemu nowemu partnerowi, firmie Capmont, jesteśmy skoncentrowani, pełni energii i gotowi wyznaczać kierunku rozwoju – w sierpniu mówił Jean-Michel Gaffé, CEO QE. – Ta transformacja to coś więcej niż restrukturyzacja – chodzi o przedefiniowanie sposobu, w jaki obsługujemy klientów, konkurujemy na rynku i rozwijamy się, jako zespół.
10 września firma Quad Europe ogłosiła rebranding i wprowadziła nową markę – P/mint.
Kim jesteśmy i co robimy
P/mint to marka, która łączy trzy filary naszego biznesu: P jak Print, P jak POS i P jak Peppermint (agencja kreatywna). Razem tworzą spójny ekosystem – od niezawodnego druku, przez skuteczne aktywacje w punktach sprzedaży, po strategie i kampanie kreatywne.
Nowa marka symbolizuje świeżość, energię i doświadczenie, które wspierają marki w każdym punkcie kontaktu z konsumentem. P/mint to miejsce, gdzie strategia spotyka się z realizacją, a kreatywność łączy się z produkcją. Łączymy offline z digitalem, tradycję z innowacją, aby dostarczać zintegrowane rozwiązania, które wzmacniają marki na każdym etapie ścieżki konsumenta.
Dzięki P/mint łączymy nasze dziedzictwo i przyszłość pod jedną marką. To odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy: zaufanym partnerem w druku i twórcą odważnych, zintegrowanych aktywacji marek – mówi Jean-Michel Gaffé, CEO P/mint.
Nasza unikalność
Wyróżnia nas zdolność do łączenia różnych kompetencji pod jednym dachem. Nie tylko świadczymy usługi – budujemy mosty. Łącząc strategiczne myślenie z doskonałą realizacją, kreatywne pomysły z praktycznym wdrożeniem oraz tradycyjne media z innowacjami cyfrowymi, dostarczamy więcej niż suma poszczególnych elementów. Takie podejście pozwala nam szybciej odpowiadać na potrzeby rynku, zapewniając spójność w każdym kanale. Nasi klienci zyskują partnera, który potrafi uprościć złożoność i przełożyć ją na wymierne efekty.
Dwa filary naszego biznesu
House of Print (HOP) – zaufany partner w druku, „ostatnie słowo” w zmieniającej się branży, podtrzymujący wartość druku jako medium istotnego i niezastąpionego. Nowa marka pozwala nam wyraźniej zaakcentować naszą specjalizację w druku, podkreślić wysoką jakość i głęboką ekspertyzę. House of Print to jasny sygnał, że nawet w zmieniającym się świecie pozostajemy prawdziwymi ekspertami w tym, co robimy najlepiej – w druku.
Od niemal 30 lat jesteśmy zaufanym partnerem marek w całej Europie. House of Print to fundament naszej działalności – gwarancja stabilności, najwyższej jakości i terminowych dostaw. To także wyraźny sygnał dla rynku: nawet w zmieniającym się świecie pozostajemy prawdziwymi ekspertami w tym, co robimy najlepiej – w druku. Nasze doświadczenie i jakość dają klientom pewność, że mogą na nas polegać - komentuje Juergen Freier, VP of House of Print w P/mint
Brand Activation Hub (BAH) – miejsce, w którym strategia łączy się z realizacją. Wykorzystując kreatywność, digital, influencer marketing i POS, BAH dostarcza spójne i skuteczne aktywacje marek – od pomysłu po wielokanałowy efekt.
Dla naszych klientów Brand Activation Hub oznacza prostotę i pewność. Łącząc strategię, kreację, influencer marketing i rozwiązania POS pod jednym dachem, eliminujemy złożoność, skracamy czas wprowadzenia kampanii na rynek i bierzemy pełną odpowiedzialność za realizację. Naszym celem jest sprawić, aby aktywa cje marek były szybsze, spójniejsze i skuteczniejsze - tak, aby klienci mogli mniej czasu poświęcać na zarządzanie procesami, a więcej na efekty - podkreśla Bartłomiej Cymer, Business Unit Director Brand Activation Hub.
Nasze fundamenty i charakter
P/mint opiera się na solidnych fundamentach. Dekady doświadczeń, kultura prostoty i integracji oraz siła operacyjna Quad pozwalają nam zapewniać niezawodną realizację we wszystkich kanałach.
W P/mint wchodzimy w buty naszych klientów – słuchamy, rozumiemy i współtworzymy. Nasz branding to odzwierciedla: nie jesteśmy tylko dostawcą, ale przestrzenią dla marek – miejscem, w którym pomysły są rozwijane, kształtowane i wdrażane w życie z realnym efektem.
Rebranding to coś więcej niż zmiana nazwy – to obietnica dla naszych klientów i partnerów, że będziemy dalej rozwijać innowacje, upraszczać procesy i dostarczać rozwiązania z tą samą pasją i niezawodnością, które definiowały nas przez ostatnie dekady.
O P/Mint
P/mint to łączenie. Strategii z realizacją, kreatywności z produkcją, offline’u z digitalem, tradycji z innowacją, wszystko w jednym miejscu. Mamy wieloletnie doświadczenie i wiemy, jak osiagać efekty. Od druku i POS – projektowania, produkcji i wdrożeń – po odważne projekty kreatywne w ramach agencji full service. Rzetelnie, terminowo, skutecznie.Nasza struktura jest prosta: House of Print i Brand Activation Hub. Dwa obszary, jedno spójne doświadczenie. W House of Print łączymy efektywność, jakość i niezawodność, by być partnerem, na którego zawsze możesz liczyć. Od lat pokazujemy, że druk może działać mądrzej, zachowując swoje znaczenie i wartość, nawet gdy świat zmienia się w zawrotnym tempie. Brand Activation Hub to przestrzeń, gdzie strategia i kreatywność spotykają się z potężnym zapleczem produkcyjnym. Łączymy agencyjne podejście z pełnią możliwości wykonawczych, aby dostarczać spójne i skuteczne aktywacje dla marek. Budujemy doświadczenia, które działają. Odważne pomysły i realne rezultaty – to nasza specjalność.
Dziś P/mint współpracuje z blisko 700 klientami. Naszą działalność wspiera nowoczesny zakład produkcyjny w Europie Środkowej, 2 biura kreatywne, 4 lokalizacje w Europie oraz 8 biur sprzedaży w 5 krajach. To wszystko możliwe jest dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu ponad 1 100 pracowników, którzy każdego dnia budują siłę naszej marki.