Wyszkowskie PWiK zachęca do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, gdzie można m.in. sprawdzić płatności i podać stan wodomierza. Druga nowość to możliwość opłacenia faktury za pomocą karty płatniczej.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wyszkowie, aby usprawnić zarządzanie fakturami oraz przyspieszyć kontakt z klientami, uruchomiło na stronie www.pwikwyszkow.pl zakładkę umożliwiającą rejestrację do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-bok), w której, po załogowaniu, można korzystać on-line z bezpłatnego dostępu do swoich rachunków.
W celu uzyskania dostępu do powyższych usług zależy zalogować się na stronie internetowej PWiK, podając numer klienta z faktury i numer np. ostatniej faktury. Po zalogowaniu trzeba uzupełnić swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, na który PWiK będzie przekazywało dodatkowe informacje.
Korzyści płynące z usługi e-bok:
- prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługę dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, data wpływu należności za faktury, wydruk faktury w formie pdf)
- możliwość podawania stanu wodomierza i sprawdzenia odczytów od daty zawarcia umowy
- edycja swoich danych teleadresowych (e-mail, telefon stacjonarny/komórkowy) otrzymywanie wiadomości sms z informacją dotyczącą bieżących zobowiązań i ich terminów płatności, występujących awariach i planowanych pracach na sieci wod-kan oraz ewentualnych przerwach w dostawie wody.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji umożliwiło jednocześnie dokonywanie płatności kartą płatniczą inkasentom za wystawioną fakturę (forma bezgotówkowa).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29-742-38-27 oraz w Biurze Obsługi Klienta znajdującym się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie, przy ulicy Komunalnej 1 (pokój nr 9).