Flagi reklamowe — nowy trend w marketingu?

Wydarzenia

Flagi reklamowe — nowy trend w marketingu?

24.05.2018
autor: Red.
Trendy reklamowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Modyfikacjom ulega nie tylko treść przekazu, ale także nośniki wykorzystywane do jego zamieszczenia. W ostatnim czasie zauważalne zaczęły być flagi reklamowe, które zdobią deptaki oraz stanowią element wystroju podczas imprez branżowych. Przyjrzyjmy się bliżej nowemu trendowi.

Reklama nie lubi nudy ani stagnacji. Zdają się o tym wiedzieć producenci nośników reklamowych, którzy oferują flagi na zamówienie na winders.pl. Wiedzą o tym również sami konsumenci, którzy od przekazów oczekują dynamizmu i, coraz częściej, również elementu zaskoczenia. Jak dostarczyć im wartościowej reklamy?

 

Wartościowa reklama na fladze

Jeżeli produkujesz oryginalne przedmioty, świadczysz usługi, które wyprzedzają konkurencję w branży lub masz do przekazania ważne informacje, zadbaj o to, aby wartościowo je zareklamować. Flagi reklamowe oznakują punkt sprzedaży stacjonarnej, wejście do lokalu czy stoisko na targach, ale również pozwolą firmie zaistnieć w świadomości odbiorcy. Dlaczego?

  • ponieważ ograniczona powierzchnia zadruku jest wystarczająca do umieszczenia chwytliwego hasła czy widocznego logo — krótkich informacji, które są szybciej przyswajalne,

  • reklama mobilna jest obecna wszędzie tam, gdzie chcesz,

  • przyszli klienci, którzy codziennie mijają Twój punkt handlowy czy usługowy na pewno go nie przeoczą,
     

Dlaczego flagi reklamowe są tak popularne?

O popularności flag reklamowych świadczy ich wzrastająca obecność na rynku usługowym i handlowym. W krajobrazie każdego miasta można doliczyć się tysięcy flag łopocących na wietrze, które na stałe wpisały się w krajobraz deptaków, hoteli, centrów konferencyjnych czy galerii handlowych.

W zależności od oczekiwań, reklamodawcy decydują się na zwięzłą reklamę lub jedynie logo i slogan swojej instytucji. Zastanawiasz się, czy to ma sens? Proces kreowania marki to nie tylko żmudne działania ukierunkowane na zdobycie klienta. To także dbanie o stałą obecność w miejscach, w których przebywają osoby z Twojej grupy docelowej. Powtarzalność, prowadzenie dialogu z otoczeniem, budowanie historii — te elementy osiągniesz z pomocą reklamy mobilnej. Flagi reklamowe są więc nie tylko modne, ale przede wszystkim funkcjonalne, o czym przekonało się już wielu przedsiębiorców. Jeżeli chcesz dołączyć do ich grona możesz pokusić się o inwestycję we własne nośniki, które tak jak flaga na zamówienie na winders.pl pozwolą Ci zareklamować każdą branżę — od spożywczej, przez gastronomiczną, aż po naukową.

Nina Wiśniewska - kwiecień 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość