Trwają zapisy na organizowane już po raz 12 bezpłatne warsztaty Koduj z Gigantami skierowano do dzieci i młodzieży w wieku 7-19 lat. W tym roku hasłem przewodnim jest „Retroprogramowanie”.
Warsztaty Koduj z Gigantami to ogólnopolska bezpłatna akcja edukacyjna. Organizatorzy szacują, że w powiecie wyszkowskim weźmie w niej udział około 400 osób (w całej Polsce - ok. 20.000).
Rejestracja już ruszyła, a początek zajęć przewidziany jest na 4 lutego.
Plan warsztatów w Wyszkowie
4 lutego, sobota
godz. 9-10.30: grupa 7-9 lat - Scratch
godz. 11-12.30: grupa 7-9 lat - Minecraft E.E.
godz. 13-14.30: grupa 10-12 lat - Scratch
godz. 15-16.30: grupa 10-12 lat - App Inventor
godz. 17-18.30: grupa 13-18 lat - Python
5 lutego, niedziela
godz. 9-10.30: grupa 7-9 lat - Scratch
godz. 11-12.30: grupa 7-9 lat - Minecraft E.E.
godz. 13-14.30: grupa 10-12 lat - Scratch
godz. 15-16.30: grupa 13-18 lat - C#
godz. 17-18.30: grupa 13-18 lat - C++
11 lutego, sobota
godz. 9-10.30: grupa 7-9 lat - Scratch
godz. 11-12.30: grupa 7-9 lat - Minecraft E.E.
godz. 13-14.30: grupa 10-12 lat - Scratch
godz. 15-16.30: grupa 10-12 lat - App Inventor
godz. 17-18.30: grupa 13-18 lat - Python
12 lutego, niedziela
godz. 9-10.30: grupa 7-9 lat - Scratch
godz. 11-12.30: grupa 7-9 lat - Minecraft E.E.
godz. 13-14.30: grupa 10-12 lat - Scratch
godz. 15-16.30: grupa 13-18 lat - App Inventor
godz. 17-18.30: grupa 13-18 lat - C++
Aby wziąć udział w warsztatach należy zarejestrować się na stronie kodujzgigantami.pl lub zadzwonić pod numer 515-205-860.
Dzięki wykorzystaniu wielu nowoczesnych środowisk programowania spróbujemy połączyć ze sobą świat dzieci i świat rodziców, które, mimo tego że na co dzień wydają się być bardzo bliskie siebie, to często przez brak czasu czy zrozumienia bardzo mocno się od siebie oddalają. Środowiska takie jak Minecraft Education Edition, Scratch, Visual Studio zabiorą dzieci w podróż do przeszłości - do świata gier komputerowych rodziców. Ucząc się skryptów i podstaw programowania dowiedzą się jak nadać starym grom i programom nowe życie.
