Z dniem 26 kwietnia zostały odwołane ograniczenia w obsłudze interesantów w siedzibie Urzędu Gminy w Brańszczyku wprowadzone zarządzeniem wójta 22 marca.
Ograniczenia zostały wprowadzone w celu realizacji ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Interesanci będą obsługiwani w pokoju nr 2 – punkt obsługi klienta z zachowaniem zasad określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r.” – napisano w dokumencie. – „We wszystkich sprawach, w których t możliwe, rekomenduje się ich załatwianie za pomocą środków komunikacji:
- drogą korespondencyjną,
- drogą telefoniczną,
- drogą elektroniczną:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej : Urząd Gminy w Brańszczyku – sekeretariat@branszcyzk.pl,
b) za pośrednictwem platformy ePUAP – adres skrzynki podawczej na platformie ePUAP /ugbranszczyk/skrytka.
Można też umieszczać korespondencję w skrzynce podawczej ustawionej przy wejściu do urzędu gminy.