W urzędzie miejskim obsługa po nowemu

Wydarzenia

W urzędzie miejskim obsługa po nowemu

25.04.2017
autor: Sylwia Bardyszewska
Pod koniec ubiegłego tygodnia uruchomiono nowy punkt obsługi interesanta w urzędzie miejskim.
Punkt znajduje się na pierwszym piętrze, w holu urzędu miejskiego, tuż przy schodach. Pracujący w punkcie urzędnik udziela informacji, kieruje do odpowiedniego wydziału, wyjaśnia sposób załatwienia spraw w magistracie. Można tam również składać pisma kierowane i bezpośrednio do kancelarii urzędu, i do odpowiedniego wydziału. Na stanowisku dostępne są również wnioski, druki i formularze, a - w razie potrzeby - pracownicy udzielają pomocy przy ich wypełnieniu. Punkt działa w godzinach pracy urzędu, czyli od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, we wtorki – do godz. 18.
Punkt obsługi interesanta powstał „z myślą o komforcie mieszkańców i w celu podniesienia jakości usług publicznych świadczonych przez urząd miejski. Atrakcyjny i estetyczny, promuje i buduje pozytywny wizerunek magistratu, ale przede wszystkim ułatwia mieszkańcom poruszanie po urzędzie i załatwianie spraw w poszczególnych wydziałach” – zachwalają urzędnicy.
Obok znajduje się punkt xero - niezmiennie prowadzony przez Wyszkowską Wielobranżową Spółdzielnię Socjalną „Szron”. Na czas remontu xero zostało przeniesione na parter, w sąsiedztwo wydziału edukacji i sali konferencyjnej. Ponieważ wróciło na dawne miejsce, działalność wznowił znajdujący się na parterze kącik malucha.
Trzeba przyznać, że punkt był dość kosztowną inwestycją. Wykonanie wymagało remontu podłogi, ścian, sufitu, konserwacji i regulacji stolarki okiennej, wymiany grzejnika, postawienia ścianki meblowej dzielącej przestrzeń holu, lady recepcyjnej, drzwi ze szkła hartowanego, mebli wolnostojących, mebli punktu xero, szyldu xero, tablicy systemowej usług xero (5 lat gwarancji). Wszystko to kosztowało 78.616 zł. Projekt, za 8.364 zł., wykonała wyszkowska pracownia architektoniczna Wojciecha Smółkowskiego.
Skoro już trwał remont, przy okazji poprawiono stan klatki schodowej (budynek stanowi współwłasność z powiatem): demontaż istniejącego sufitu kasetonowego i wykonanie nowego z karton-gipsu wraz ze zmianą oświetlenia i instalacji elektrycznej, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian klatki schodowej, demontaż istniejącej barierki i wykonanie nowej; koszt – 18.462 zł.
7.011 zł kosztował remont schodów: zerwanie starych płytek i położenie nowych, demontaż elementów barierki.
Wykonawcą punktu i prac remontowych była wyszkowska firma „Moderator” Pawła Wojtkowskiego.
Husqvarna 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość