Namioty handlowe – dlaczego warto?

Wydarzenia

Namioty handlowe – dlaczego warto?

23.01.2020
autor: materiał zewnętrzny
Sposobów na reklamę i dotarcie do klienta jest wiele, a namioty handlowe z logo często pojawiają się na różnego rodzaju targach, miejskich eventach czy imprezach. Czy warto zainwestować w namiot handlowy? W jakich sytuacjach takie rozwiązanie będzie praktyczne? Co warto wiedzieć przed zakupem i jakie namioty pozwolą na wyróżnienie się z tłumu? O tym wszystkim w dzisiejszym artykule.
 

Najważniejsze plusy namiotów handlowych

Namioty handlowe mają wiele zalet – są stosunkowo tanie, lekkie, łatwe do przenoszenia i bardzo mobilne. Te cechy sprawiają, że namiot właściwie w każdym momencie może zostać szybko i sprawnie przestawiony z miejsca na miejsce. Prosta konstrukcja sprawia, że do rozłożenia namiotu handlowego nie będzie potrzebne zaangażowanie całej ekipy specjalistów – poradzą sobie nawet 2 osoby. W czasie deszczu osoby sprzedające swoje towary na targu pod namiotem nie mokną, a produkty nie ulegają zniszczeniu czy takiemu zamoczeniu jak wówczas gdyby były zupełnie pozbawione dachu. Istotnym plusem namiotów handlowych jest możliwość spersonalizowania oraz umieszczenia na nim logo własnej firmy. Namiot – nawet bez logo i w zwykłym, sztampowym kolorze – jest widoczny, dlatego przyciąga wzrok przechodów, którzy zastanawiają się co się dzieje na mieście i podchodzą. Pośrednio więc dzięki namiotowi handlowemu w niektórych sytuacjach może zwiększyć się grono naszych klientów o zupełnie nowe osoby.
 

Kiedy namiot handlowy sprawdzi się najlepiej?

Z racji swoich zalet namioty handlowe dobrze sprawdzą się na różnego rodzaju wydarzeniach kulturalnych, jarmarkach oraz imprezach masowych typu Dzień dziecka, dożynki gminno-parafialne, piknik rodzinny czy imprezy integracyjne dla pracowników lub targi branżowe. Namioty mogą być rozłożone zarówno na hali, w której organizowane jest wydarzenie, jak i na dworze. Dach będzie chronił nie tylko przed deszczem, ale również przed upalnym słońcem. Tego typu rozwiązanie będzie odpowiednie także dla osób, które sprzedają swoje towary na targach lub giełdach towarowych. Namioty stosują często również osoby zbierające podpisy na ulicy – np. w związku z wyborami. Ciekawe namioty handlowe na takie okazje ma w swojej ofercie firma Vitabri – producent namiotów ekspresowych z siedzibą w Częstochowie. Ich asortyment można sprawdzić na stronie vitabri.pl.
 

Na co zwrócić uwagę?

Kupując namiot handlowy, który ma być wykorzystywany przez kilka lat warto zwrócić uwagę na materiał, z którego został wykonany oraz na właściwości produktu. Warto porozmawiać z producentem i dowiedzieć się czegoś na temat rodzaju tworzywa oraz jego odporności na warunki atmosferyczne – deszcz, śnieg, grad czy mróz. Obecnie na rynku jest wiele firm oferujących tego rodzaju namioty. Wybierając produkt dla siebie, dobrze będzie zastanowić się nad kolorem, który sprawdzi się najlepiej. Ciemne kolory będą zazwyczaj łatwiejsze do utrzymania w czystości, ale żywe barwy (np. neonowe) bardziej przyciągają wzrok. Dobrym pomysłem jest to, aby kolor namiotu miał związek z barwami, które są kojarzone z daną firmą lub całą branżą, w jakiej działa. Dodatkowo namiot można spersonalizować przez zamówienie nadruku reklamowego, który będzie widoczny dla klientów. Może być to zarówno nazwa firmy, jak i rodzaj oferowanych produktów czy usług lub zupełnie inne hasło przyciągające wzrok przechodniów. Jeżeli napis będzie wystarczająco duży i widoczny, zyskamy na tym, ponieważ do stoiska będą podchodzić tylko osoby potencjalnie zainteresowane.

Nina Wiśniewska - kwiecień 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość