Marki własne Biedronki - czy są gorsze od oryginalnych produktów?

Wydarzenia

Marki własne Biedronki - czy są gorsze od oryginalnych produktów?

23.04.2018
autor: Red.
Produkty oznaczone znakiem marek własnych Biedronki zwykle kosztują znacznie mniej niż „oryginalne” artykuły. Czy okazyjna cena idzie w parze z obniżoną jakością? Dowiedz się więcej na temat tańszych odpowiedników produktów znanych marek.

Marki własne nie są gorsze

Produkty tworzone przez marki własne Biedronki w niczym nie ustępują tak zwanym produktom premium. Wyróżnia je wysoka jakość, dlatego warto je wypróbować, mimo nieznanego producenta. Niektóre artykuły mają taki sam skład jak ich „oryginalne” odpowiedniki. Na zawartość poszczególnych produktów marki własnej w sieci marketów Biedronka wpływa przede wszystkim decyzja zamawiającego, czyli przedsiębiorstwa Jeronimo Martins Polska. Recepturę każdego artykułu produkowanego specjalnie dla sieci i sprzedawanego później w sklepach dyskontu ustala się indywidualnie z producentem. Co więcej, opracowuje się ją w oparciu o badania oczekiwań i preferencji polskiego konsumenta.

Kto produkuje marki własne Biedronki?

Za powstawaniem produktów marek własnych popularnej sieci sklepów stoją rozpoznawalne firmy. Reklamy ich flagowych wyrobów zobaczymy w telewizji, jednak w podobny sposób nie rozpowszechnia się informacji o twórcy artkułów marek własnych Biedronki. Wiele osób nie wie, kto dostarcza dane produkty, dlatego przybliżymy firmy współpracujące z dyskontem. Dla Biedronki produkuje m.in. Bakalland, tworząc produkty o nazwach Mieszanka studencka BakaD’Or czy Crunchy owocowe Vitanella. Wyroby Bakomy to deser mleczny (pudding) Desella i jogurt kremowy Bon Crème, te od firmy Dawtona nazwano marką Nasza Spiżarnia. Produkty od Felixa kryją się za artykułami marki Arkado. Develey wytwarza np. keczup Madero. Lisner dostarcza pasty Marinero, Hortex soki Vitanella, OSM Łowicz jogurty Tola i Tolonis, Melvit płatki owsiane górskie Plony Natury, Piątnica serek Delikate, Prymat kostki rosołowe Culineo, Morliny szynkę Kraina Wędlin, a Wawel czekoladę Magnetic.

Promocyjne gazetki Biedronki z markami własnymi sieci znajdziesz na: https://mojagazetka.com/gazetka-promocyjna-biedronka.html.

Proces produkcji

Produkcja artykułów marek własnych Biedronki przebiega zwykle w taki sam sposób, co w przypadku innych wyrobów firmy współpracującej z dyskontem. Wszystkie produkty wytwarzane na zlecenie właściciela sieci sklepów powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co inne towary, przy uwzględnianiu podobnie rygorystycznych zasad kontroli jakości.

Marki własne Biedronki – dlaczego są tańsze?

Różnicę w cenie produktów Jeronimo Martins Polska uzyskuje przede wszystkim poprzez wysoką efektywność kosztową, a także dzięki dużej skali działania. Struktura łańcucha dostaw dyskontu zbudowano wokół starannie dobranych piętnastu centrów dystrybucyjnych. Towary z nich pochodzące trafiają do sklepów w całym kraju w ciągu jednej doby. Omija się zatem koszty utrzymania hurtowni i opłacenia pośredników, jak również na zorganizowanie większych jednorazowych dostaw. W przypadku produktów dostępnych wyłącznie w sklepach Biedronka producenci nie ponoszą kosztów marketingowych, w tym kosztu reklamy.

Produkty marek własnych Biedronki wyróżniają się wysoką jakością i tworzone są przez znane firmy sprzedające „oryginalne” artykuły. Skład wyrobów dostępnych w dyskontach jest zwykle taki sam, jak w przypadku produktów premium, dlatego nie należy obawiać się tego, że niższa cena wiąże się z niższymi standardami.

(artykuł promocyjny)

 

MajsterPlus728x240
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość
Zitcom
Zitcom