Wodociągi mają Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Wydarzenia

Wodociągi mają Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

22.09.2021
autor: Sylwia Bardyszewska (opr.)
Wyszkowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji uruchomiło na swojej stronie internetowej Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-bok), dzięki któremu klienci mają dostęp on-line do swoich rachunków. Jeśli ktoś uiszcza opłaty inkasentom, może to już robić za pomocą karty płatniczej.
 
Aby uzyskać dostęp, należy się zalogować na stronie internetowej www.pwikwyszkow.pl, podając numer klienta z faktury i numer np. ostatniej faktury. Po zalogowaniu trzeba uzupełnić swoje dane, takie jak adres e-mail oraz podać swój numeru telefonu, na który klienci będą otrzymywali od PWiK dodatkowe informacje.
PWiK zachęca do korzystania z nowej formuły, wyliczając płynące z tego korzyści:
prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługę dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, data wpływu należności za faktury, wydruk faktury w formie pdf)
możliwość podawania stanu wodomierza i sprawdzenia odczytów od daty zawarcia umowy
edycja swoich danych teleadresowych (email, telefon stacjonarny/komórkowy)
otrzymywanie wiadomości sms z informacjami dotyczącącymi bieżących zobowiązań i ich terminów płatności, występujących awariach i planowanych pracach na sieci wod-kan oraz ewentualnych przerwach w dostawie wody.
PWiK informuje również, że umożliwiło dokonywanie płatności kartą płatniczą inkasentom za wystawioną fakturę (forma bezgotówkowa).
W przypadku ewentualnych pytań, można kontaktować się z PWiK pod numerem telefonu 29-742-38-27 oraz w Biurze Obsługi Klienta znajdującym się w siedzibie spółki przy ul. Komunalnej 1 (pokój nr 107).
Nina Wiśniewska - kwiecień 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość