Katalogi klejone kontra szyte — co warto wybrać?

Wydarzenia

Katalogi klejone kontra szyte — co warto wybrać?

30.11.2022
autor: materiał zewnętrzny
Oferowane przez profesjonalne drukarnie internetowe katalogi z klejem są doskonałym wyborem do wysyłania i dystrybucji do klientów. Spiralna oprawa drutowa pozwala na płaskie otwarcie katalogu i ułatwia klientom szybkie znalezienie tego, czego potrzebują.

Co wybrać katalogi klejone kontra szyte?

Decyzja o tym, jaki rodzaj oprawy chcesz zastosować w katalogu, zależy od Twojego budżetu i przeznaczenia katalogu. Zazwyczaj użytkownicy preferują oprawy klejone lub szyte. Szyte oprawy mają ograniczenie co do ilości stron, które mogą pomieścić. Jednak jeśli masz tylko kilka stron, to może być warte twojego czasu, aby je zszyć. Sprawiają, że katalog wygląda profesjonalnie i może nawet dodać wartość do Twojego produktu, jeśli wygląda tak, jakbyś poświęcił czas na dobre oprawienie. Oprawy klejone są zazwyczaj trwalsze niż szyte, prezentują się niezwykle profesjonalnie i dobrze reprezentują firmę. Katalogi klejone są idealną mieszanką papieru i okładek poliuretanowych, które zapewniają trwałość, wytrzymałość i elastyczność katalogów produktowych. Katalogi te są wyjątkowo trwałe, więc nie rozpadną się łatwo.

Zalety katalogów klejonych – co warto wybrać?

Katalogi klejone są idealnym produktem dla firm, które potrzebują katalogu, ale nie mają funduszy na stworzenie go od podstaw. Ta usługa oferuje katalogi na żądanie, więc będziesz mógł dostosować swój katalog, gdy go zamówisz i nadal zarządzać kosztami. Jest to również świetna opcja, jeśli potrzebujesz dodatkowych katalogów w ostatniej chwili. Dodatkowo katalogi klejone zyskają dokładnie taką postać, jakiej oczekujesz – pod względem rozmiaru czy ilości stron, jakie chcesz wydrukować.

Zalety katalogów szytych – kiedy opłaca się to rozwiązanie?

Katalogi szyte zapewniają trwałość i spójność dla wszystkich materiałów. Szyta oprawa katalogów jest trwalsza i odporna na kradzieże, w porównaniu do klejonej oprawy stosowanej w większości katalogów spiralnych, których strony mogą się poluzować lub łatwo rozerwać. To może znacznie zredukować kosztowne zwroty i związany z tym przestój w kompilacji nowych informacji o produktach i ponownym wydawaniu katalogów. Na przykład sprzedawcy mody często używają katalogów szytych, ponieważ ich klienci oczekują, że ubrania będą wyglądać i czuć się luksusowo.

Jednocześnie warto zaznaczyć, że katalogi szyte są znacznie droższe w porównaniu do katalogów klejonych. Dlatego to mniej korzystne rozwiązanie, gdy chcesz dopasować się do budżetu lub zależy Ci na masowym druku.


 

Eurodock 2021
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość