PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu i gazu. Jak nie dać się oszukać.
W ostatnich dniach pracownicy PGE Obrót odbierają sygnały od klientów, którzy podpisali niekorzystne dla nich umowy, zmieniając tym samym bez swojej wiedzy sprzedawcę energii.
Kilka zasad, o których warto pamiętać, żeby nie dać się oszukać nieuczciwym sprzedawcom:
• Należy sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje.
• Dokładnie zapoznać się z dokumentami, które nam proponuje: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy.
• Zachować jeden egzemplarz umowy, jeśli już ją podpisaliśmy.
W przypadku podpisania umowy poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni, bez żadnych negatywnych skutków.