Tak chcą promować Wyszków (foto)

Wydarzenia

Tak chcą promować Wyszków (foto)

28.08.2017
autor: Sylwia Bardyszewska (opr.)
„Pokochaj Wyszków” – to nowa kampania promocyjna miasta: nowy klip, nowe gadżety, nowe pomysły mające integrować mieszkańców.
- Wyszków jest nasz i chyba za to najbardziej go kochamy. Za klimat rodzinnego miasta, które coraz bardziej nowoczesne, zachowało swój urok i sielskość – inaugurując kampanię, mówił burmistrz Grzegorz Nowosielski. - Za serdeczne dzień dobry sąsiadów, z którymi spotykamy się codziennie. Za przyrodę, która zdobi nasze miasto jak najpiękniejsza kreacja. Za bezpieczeństwo, które czujemy wracając do domu. Wyszków jest miastem wspaniałych ludzi.
Władze gminy mają nadzieję, że nowe hasło będzie integrować mieszkańców. - - Pielęgnować lokalny patriotyzm, wzmacniać lokalną tożsamość, budzić poczucie dumy – dodała zastępczyni burmistrza Aneta Kowalewska.
Inauguracji kampanii towarzyszyła premiera promocyjnego klipu „Pokochaj Wyszków”. Gmina zaprosiła do współpracy m.in. dzieci i młodzież, seniorów, stowarzyszenia, sportowców, strażaków. Nagranie poprzedziły cotygodniowe bezpłatne zajęcia zumby w parku miejskim. - Chcieliśmy pokazać mieszkańców Wyszkowa, w każdym wieku, ale jednakowo pozytywnych i uśmiechniętych – o teledysku opowiadała Edyta Wittich z wydziału promocji. Teledysk jest dostępny na profilu facebookowym Gminy Wyszków. Wyświetlany jest przed każdym seansem w wyszkowskim kinie.
Nowa kampania ma promować również wyszkowskie firmy i kluby sportowe. Skierowana jest również do najmłodszych: do szkół trafią przewodniki w formie kolorowanek, prowadzone będą lekcje samorządowe. Dostępna będzie też seria nowych gadżetów promocyjnych. W kasie WOK „Hutnik” można kupić koszulki polo z nowym logo. Gmina zapowiada też nowe witacze i tablice informacyjne, logo na kilku widocznych budynkach, chorągiewki na latarniach. Biblioteka miejska będzie prowadziła wystawy i lekcje biblioteczne o honorowych obywatelach Wyszkowa. Tatusiowie zgłaszający się do USC, by zarejestrować dziecko, otrzymają sadzonki drzew. Witryna www.wyszkow.pl zostanie przystosowana do smartfonów i tabletów. Gmina chce również sięgać po nowoczesne narzędzia komunikacji, wykorzystując m.in. storytelling (budowanie relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje słuchacza za pomocą opowieści z życia wziętych i metafor).
Wybory 2024 - Iwona Wyszyńska
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość