„Wójt Gminy Brańszczyk informuje, że po przeprowadzeniu postępowania konkursowego w dniu 22 października 2019 r. Komisja Konkursowa nie udzieliła rekomendacji żadnemu z kandydatów do objęcia funkcji Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Brańszczyku.W związku z powyższym konkurs nie został rozstrzygnięty” – taka informacja, podpisana przez wójta prof. dr. hab. Wiesława Przybylskiego, ukazała się 7 listopada na stronie internetowej gminy.
Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze sekretarza gminy został ogłoszony 1 października. 9 października wójta powołał Komisję Rekrutacyjną w składzie: przewodnicząca komisji – Elżbieta Paziewska, sekretarz komisji – Danuta Michalec, członek komisji – Małgorzata Zielonka.
Zgłoszenia były przyjmowane do 10 października. Zgłosiło się siedem osób, dwie nie spełniały wymogów formalnych. Do II etapu, który, jak napisano w ogłoszeniu, „stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego”, przeszło 5 osób. Do tekstu kwalifikacyjnego 22 października przystąpiły 4 osoby.
Komisja żadnej z nich nie udzieliła rekomendacji.
„Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brańszczyk” – przeczytałam w ogłoszeniu o naborze, niestety takiej listy nie udało mi się znaleźć w BIP-ie.