Dynamiczny rok, dynamiczne podsumowanie (foto)

Od czytelników

Dynamiczny rok, dynamiczne podsumowanie (foto)

11.07.2017
autor: Krystyna Szczuka-Wiśniewska
Za nami kolejny rok nauki. Opustoszały dawno szkolne korytarze, ale wspomnienia pozostały. Dla klasy 2b Gimnazjum nr 1 ostatni tydzień przed wakacjami był szczególnie dynamiczny. 
W dniach 19-21 czerwca dwa razy dziennie prezentowali musical „Akademia Pana Kleksa”, który obejrzeli uczniowie Zespołu Szkół na Polonezie, dzieci z „Bezpiecznego Przedszkola” i „Słoneczka” oraz wychowankowie Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wyszkowie. Po sukcesie musicalu planują rozszerzyć scenariusz i wystawić go szerszej publiczności.
W poniedziałek wieczorem gimnazjaliści postanowili podsumować rok szkolny podczas trójstronnej wywiadówki. Na prezentacjach multimedialnych tradycyjnie przypomnieli najważniejsze wydarzenia z życia klasy. Aby rodzice nie byli tylko biernymi obserwatorami i słuchaczami, samorząd klasowy -Wiktoria Jakubczak, Kinga Kalinowska, Gabrysia Gałązka i Marysia Samsel przygotował dla wszystkich zabawy i quizy o tematyce szkolnej. Podzieleni na grupy rodzice i uczniowie rozwiązywali krzyżówki, odgadywali zagadki oparte na fragmentach zdjęć, odpowiadali na pytania dotyczące klasy itp. Na zakończenie z radością wysłuchali piosenki o klasie 2b w autorskim wykonaniu wszystkich uczniów.
W środę po lekcjach młodzież wzięła udział w grze miejskiej na osiedlu Zapole przygotowanej przez wychowawczynię. Wierszowane zagadki, koperty z zadaniami, zaszyfrowane miejsce spotkania czy zdobycie informacji o patronach osiedlowych ulic nie sprawiły większego kłopotu uczniom. 
Czwartek był wolny od zajęć dydaktycznych. W tym dniu drugoklasiści wybrali się na wycieczkę rowerową nad Liwiec. Odprężenie i wspólne zabawy, piękna pogoda i okoliczności przyrody sygnalizowały zbliżający się koniec roku szkolnego 2016/2017.
Klasa 2b Gimnazjum nr 1 – niezwykle kreatywna, zaangażowana i oryginalna - zakończyła rok nauki ze średnią 4,53.
Nina Wiśniewska - kwiecień 2023
Komentuj, logując się przez Facebooka, Google+, Twittera, Disqus LUB pisz jako gość